... puede que la respuesta sea no preguntarse porque ...

domingo, noviembre 27, 2005

Aquí estic!

Fruit de la insistència del meu amic KIK, reestrenant aquest espai per compartir, per expressar, per comunicar, per comentar tot allò que em sembli interessant i tot allò que potser no ho sigui però que senti la necessitat de plasmar en aquest mitjà.
I he de dir que m'ha costat força arribar fins aquí (no entraré en detalls) peró aquí estic, espero passar-m'ho bé en el meu weblog i que aquest sigui un espai per compartir.

3 comentarios:

Enrique Aguilera dijo...

El teu blog es com tu ets, precios, m'alegro molt de que el tinguis on-line i m'agrada molt lo que possas, poc, pero desde el cor, segueix aixi. Molts petonets.

Kik

Anónimo dijo...

Hola bonica! A partir d'avui estarè al cas dels teus comentaris, pots estar-ne ben segura. Una abraçada enorme!

Anónimo dijo...

Felicitats Silvia !!!
però ... com deia en Groucho
"si te empeñas en seguir cumpliendo años al final te moriras".
Es broma , fer anys tambe te la seva part bona ... o no?

Sobre mi...

Mi foto
Barcelona, Barcelona, Spain

El pasado...