... puede que la respuesta sea no preguntarse porque ...

martes, noviembre 29, 2005

HOMES I DONES…. Ufffff

Un altra tema que ja cansa… entre l’ús i l’abús, que es fa d’ell.
Vas al teatre, i tracten el tema en qüestió, vas al cine... i “más de lo mismo”, evidentment que quan anem al cine o al teatre nosaltres escollim el que volem veure, ningú ens obliga, i sembla que el tema de les relacions humanes, i concretament entre els homes i les dones ens atrau i volem conèixer i saber “truquillos” per tal de poder interrelacionar-nos millor.
I després de veure unes quantes obres de teatre (moltes d’elles sempre en clau d’humor...) i de veure algunes pelis, la conclusió o el missatge que jo percebo (i que no vol dir que jo comparteixi), és que els homes són éssers més aviat primitius, amb fòbia al compromís i que tenen com a únic objectiu la diversió (la veritat és que tontos no son...) I les dones, les bledes de turno, amb l’objectiu de caçar a un primate d’aquells, per poder tenir criaturetes... i depèn a quina edat ja amb una certa angoixa (possiblement ens han educat per això, i hem de recórrer encara molt de camí per canviar els estereotips, personalment tinc certa fe/esperança que la meva filla visqui en una societat diferent i millorada en aquest sentit).
Ho he pensat força, i he arribat a la conclusió que vull ser un home, si, si... seria fantàstic. Tot son avantatges! Bé... hi ha alguna excepció es clar... amb aquest exemple/acudit veureu per on vaig....

UN HOMBRE VA A COMPRARLE UN JUGUETE A SU HIJA Y LE PREGUNTA A LA VENDEDORA:
- ¿CUÁNTO CUESTA LA BARBIE DEL ESCAPARATE?" DE UNA MANERA CONDESCENDIENTE LA DE LA JUGUETERÍA LE RESPONDIÓ: "¿CUÁL?...
TENEMOS:
BARBIE VA AL GIMNASIO, POR 19.95 EUR,
BARBIE JUEGA AL VOLLEY, POR 19.95 EUR,
BARBIE VA DE COMPRAS, POR 19.95 EUR,
BARBIE VA A TRABAJAR, POR 19.95 EUR,
BARBIE VA A BAILAR, POR 19.95 EUR,
Y BARBIE DIVORCIADA, POR 265.95 EUR"
ASOMBRADO, EL HOMBRE PREGUNTA:
"¿POR QUÉ LA BARBIE DIVORCIADA CUESTA 265.95 EUR CUANDO LAS DEMÁS CUESTAN 19.95 EUR?"
LA VENDEDORA CON AIRE DE AUTOSUFICIENCIA RESPONDE: "SEÑOR, BARBIE DIVORCIADA VIENE CON:
EL COCHE DE KEN.
LA CASA DE KEN.
LA LANCHA DE KEN.
LOS MUEBLES DE KEN.
EL ORDENADOR DE KEN.
¡Y UN AMIGO DE KEN!"

Si, malauradament a l’hora de les ruptures de les parelles les homes s’emporten gairebé sempre la pitjor part (pels que fa als fills, l’acord econòmic...), i ho dic jo que sóc una dona, però no ho trobo just la veritat. També estic segura que en breu ha de canviar. La igualtat de drets i oportunitats ha de ser en tots els sentits.

Aclariment important, m’encantaria ser un home, però es clar, en cas de ser home la meva tendència sexual seria la “homosexual” perquè m’agraden, ells, i molt (no tots esclar!). Total, que per tornar-me un home, que és avantatjós, però gay, que ja deu presentar alguna dificultat afegida (o no... no ho tinc clar del tot...) doncs... M’estic liant!!!! He de confessar que estic prerreglosa, s’ha de tenir en compte... :D
En fi, que em quedo com m’ha tocat, ser dona, separada, o millor dit “single” (que queda més guai), mare d’una familia impar, econòmicament independent, i .... "eso es todo amigos"!

2 comentarios:

Enrique Aguilera dijo...

Bueno la veritat es que el tema cansa molt, crec que insultan la nostra inteligencia, pero bueno, nosaltres anem al teatre, riguem, i els fan me obres en la mateixa clau.

Pero si he de dir la veritat, a mi m'agrada anar al cine o al teatre a riure i si insultan la meva inteligencia pero en fan riure, pues bueno, eso que me llevo.

No m´ho planteixo tan criticament, ara be, en el tema de com som i com ens educan, aqui si que ho tinc clar, hi ha un problema de base i crec que esta millorant pero massa a poc a poc, potser no som tan llestos com creiem ...

Enrique Aguilera

Anónimo dijo...

Hola,

Soc l àlex,

M han agradat aquests comentaris. Sovint jo també he pensat en ser una dona: crec que també seria homosexual, doncs m'agraden tant les dones...
Ara que soc separat, viuria amb les meves filles!!

Sobre mi...

Mi foto
Barcelona, Barcelona, Spain

El pasado...