... puede que la respuesta sea no preguntarse porque ...

sábado, diciembre 31, 2005

Si ja sabia jo....

Em conec una miqueta, i ja sabia jo que em costaria moltíssim ser mínimament constant escrivint al blog, i ara he estat forces dies que no he posat res de res... m’ha costat deu ni do arrencar, i he de confessar que m’ha calgut un “empujoncito” ... de qui??? de qui ha de ser, del meu amic Kik, i això que porto una setmaneta “out of the office”, i “en teoria” amb més temps per mi.
Ara devem estar cap el meridià de les vacances nadalenques (la dels nostres fills com a mínim...), a punt d’acabar el 2005 i d’estrenar el 2006.... que bé!? No?!
I demà la meva nena marxarà amb el seu papi, per passar la resta de vacances que li queden... i a mi se m’han passat aquest dies volant!!! No m’he adonat que les mini vacances de Nadal s’han esfumat... hem fet cosetes aquests dies, a part de les típiques celebracions familiars, amb les que m’he trobat molt a gust, tot i que durant el pre Nadal he estat una mica tristona... aquest sentiment un tant generalitzat en aquesta època de l’any, en la que en teoria tots hem d’estar feliços, ser solidaris, i omplir-nos de regals... quan en realitat hi han tantes buidors...
Doncs això, estava alacaigudeta, però han arribat les dates en qüestió i m’he sentit força bé, suposo que tenir una filla de 6 anyets al costat, plena d’il·lusió, doncs ajuda força...
A part de l’ensurt que ens va donar un familiar el dia de Nadal, vàrem haver de trucar al 061 i demanar una ambulància urgent, per un moment semblava que anava a passar una desgràcia, que afortunadament és va quedar en un fort ensurt, això també ens fa veure que ara hi som, i pot ser que de sobte ja no hi som...
La tarda de la “Nit de Nadal” vàrem anar al Missa del Pollet que fan a la Parròquia de la Concepció, la vam descobrir fa un parell d’anyets, i és realment bonica pels nens i també pels grans, per mi és una manera de retrobar el real sentit d’aquestes dates i que a gairebé tots se-n’s oblida, celebrem el naixement de Jesús, i jo sóc cristiana (una mica a la meva manera, però cristiana, a la fi... tot i que avui en dia no “queda bé” dir-ho) evidentment que discrepo amb part de la ideologia de la “ESGLESIA” que en alguns temes importants està encarcarada i obsoleta (però aquest és un tema llarg de tractar...) Personalment, tant sols el fet d’entrar en el temple, en l’església,... em fa sentir bé, és el lloc ideal per a reflexionar i prendre’s uns minuts per retrobar-nos amb el nostre interior i reflexionar sobre les coses que ens passen. Aquesta tarda fins i tot vaig combregar, després de moltíssim temps de no fer-ho, i em vaig sentir bé... excepte quan la meva filla, em va demanar l’explicació de que havia fet, i perquè, difícil d’explicar lògicament... que ens estem menjant una part del cos de Crist, que va morir per salvar-nos... ufff.... molt difícil d’explicar i encara més d’entendre...
Si us ve de gust poder mirar les fotos de la missa i de Nadal que he posat al
Flikr.

DESITJO QUE SIGUEM CAPAÇOS DE SEGUIR IL·LUSIONANT-NOS I GAUDINT DEL QUE LA VIDA ENS OFEREIX. SALUT!

2 comentarios:

Enrique Aguilera dijo...

Anim amb el teu blog, segur que el 2006 sera un super blogger any per a tu i sabras trobar aqui amb els teus amics del blogs un lloc per compartir, trobar, apendre i ensenyar.

Petonets

Kik

Anónimo dijo...

interpretar el que els Jo vui dir.-te,ànims endavant, amb mes força, res de se mandrossa .
Pensó que tens un bon mitja en poder expresar els teus sentiments i estats d’anim escrivint. Perquè a tothom no li pots explicar el que et pasa, perquè sovint no saben estas dient.
¡¡¡ FORA TRISTEÇAS!!!, que tens la joventut una filla que es un tresor, uns pares que t’estimen y volem lo millor per tu, y un germà (que no sap demostrar-lo), herències coses de gens) estic segura que eres mol important per ell.
I mol important les bones amistats, (que ja tens), que tens que cuidar, perquè son com les plantes, que sempre i una fulla que es queda mustia y desapareix, però si el trons es sa sortiran altres de fortes y boniques, que seran mol duradores.
Escriu mes sovint, que jo no vui que sigues “ganduleta”

¡¡proveu la salsa de champiños es bonísima!!!

CEL

Sobre mi...

Mi foto
Barcelona, Barcelona, Spain

El pasado...